
Amb el permís del Rector, el dissabte dia 12:30, van pujar l'Alcalde Vicente Dubal, i Jose Luis Ortiz (Regidor de Cultura, educación, información i desenvolupament local), i Jose Luis Pont (Regidor de festes, policía, seguretat ciutadana, protección civil, esports, tràfic i piscines). acompanyats de Felipe que amb esta vegada a pujat unes 19 vegades.

Mostraven una intensa i impressió de les dimensions de la cúpula i les dificultats evidents dels treballs, tant de desenrunament com de reparar i reteular. Amb les insistències de Felipe han accedit a pujar fins a la Creu, (ultima plataforma) "Ahí també ens muntes?". Des de la ultima plataforma tocant la Creu han apreciat perfectament com l’andamit (bastida) està muntat de tal manera que envolta la Cúpula, sense tocar-la, conjugant unes forces a pressió que li donen l'estabilitat sense recolzar-se en la Cúpula.

Agraïm molt que la nostres Autoritats mostren interés, per conéixer en directe les realitats del nostre Patrimoni, en este cas arquitectònic, de gran valor històric i gran sentimentalment per la pietat cristiana.