7 de noviembre de 2016

ALTRES VÍDEOS SOBRE LA "XXII TROBADA DE CAMPANERS VALENCIANS" A MOIXENT

Resulta sorprenent al mateix temps que admirable l’afició a les campanes i al toc manual que es percibix en els grups de campaners.  Luis Baldo de Madrid, ho viu en solitari de momento, en compte d’afluixar-se relfectix ànims renovats per a avançar en l’art en el toc manual de campanes, al mateix temps que resulta bonic compartir l’afició i o fa inclus viatjant quilòmetres i també ho grava per a que poder vorer els videos.  Ell va estar present en la “XXII Trobada de Campaners Valencians” que va tindre lloc el passat dissabte dia 15 d’octubre açí a Moixent, i realiitza boniques gravacions de vídeo.  Enhorabona per el teu treball i la magnifica habilitat!. El dia 17 d’octubre va publicar el seu escrit en el seu estat del facebook on pots vorer el enllaç dels videos que va fer en Moixent “Agradezco a cada uno de vosotros, campaneros de Valencia, vuestro increible apoyo que me habeis proporcionado, el animo que me habeis dado, la cantidad de cosas que me habeis enseñado y el buen sabor de boca que me lleve gracias a todos vosotros complementandose con la paella y merluza que comimos todos juntos. De verdad creo que ha sido uno de los mejores Fines de semana de mi vida y espero poder volver a repetir en el proximo encuentro y espero poder traer buenas noticias desde Madrid. Gracias a los campaners de Moixent y a su presidente, Felipe Sanchis por ofrecerme esta increible oportunidad y organizar todo para que pudieramos disfrutar de un encuentro unico e inolvidable.
Os dejo a vuestra disposicion, todos y cada uno de los toques realizados en el campanario de Moixent para que podais descargarlos y verlos cuando querais en mi canal de Youtube.
Reitero gratitud a todos y cada uno de los que fueron presentes y los que no estuvieron, que conozco y me falta por conocer. Gracias Valencia!”

Video en la Televisió Comarcal “La Costera”:https://www.youtube.com/watch?v=NVcxWegmMuk

Noticia en la Televisió Mk Localia https://www.youtube.com/watch?v=x5oIuemexQY

Videos de Jovi Casino