2 de enero de 2024

ABREVIATS 2023

Festa de Sant Antoni: El dia 1 de febrer de 2023 la Generalitat Valenciana va publicar en el Diari oficial de la Generalitat Valencia la ressolució de la Declaració de festa d’Interés Turistic local de la Comunitat Valenciana de la festa de Sant Antoni., firmada el 26 de gener de 2023 pel secretari autònomic de Turisme.

Senderisme: el dia 11 de març,  Felipe i altra persona van pujar al cim del Puig Campana (en Finestrat), el segon més alt de la provincia d’Alacant, a 1.408 metres.  Després de deixar el cotxe en el aparcament que hi ha junt a la Font del Moli començarem a pujar per la ruta circular, vam vore el pou de neu, ja dalt vam poder vorer les magnifices panòramiques, la baixada la vam fer per la “pedrera”.  També el dia 1 de maig Felipe i Antonio van anar a la Llosa de Ranes a la Romeria fins a la Ermita de Santa Ana.

Cofradia Santo Sepulcro:  vam col·laborar en la tramitació dels documents per a l’Arquebisbat  de la Renovació de la Junta després de celebrar la reunió el dia  30 de juny.

Neteja en el campanar de La Llosa de Ranes: A petició de Rector de La Llosa de Ranes, el Campaner Felipe novament netejaren l’escala del campanar.  I per a les misses de les Festes Patronals de la vesprada, abans de les procesons vam voltejar manualment les campanes Verge del Naixement i Crist del Miracle en el seu dia.

Visita Campanars: aprofitant tasques investigación en Archius Parroquials el dimecres dia 26 de juliol,  Felipe i Lorenzo, van estar en Muro de Alcoi on molt amablement el Rector D.Diego a qui ja coneixen de quant era rector en Rotglà Corbera, la Granja de la Costera i Valles, ens deixa pujar al campanar  de Muro de Alcoi.  El dia 9 de octubre, vam col·laborar voltejant les campanes manualment en Navarrés en la missa de la festa de Sant Francesc d’Assís amb els campaners de Navarrés

Visita taller Electrorecamp, dimecres dia 29 de novembre ultimant els preparatius de les campanes de Sants Joans, entre elles la campana el Borrego, la més gran de us litúrgic de la Ciutat de Valencia, vam coincidir en la visita amb els campaners de S.Joan de Boatella

Campaner-guia: El  dilluns dia 11,  vam atendre a un grup d’alumnes del Institut de Moixent que están en religió amb dos Mestres, que van visitar la Capella del Convent (Museu Pare Moreno) i el Calvari i l’ermita del Santíssim Crist del Mont Calvari

Anuari nº16:  El dia 4 de desembre, festa de Santa Bàrbera, patrona dels Campaners, s'enquadernà l'Anuari 2023, informació que recopila desde el 25 de novembre de 2022 al al 3 de desembre de 2023. Amb 115 folis d’Informació dels articles publicats en la web, noticies en els periòdics, programes de tocs...